Onze vestigingen

• Bussum Bekijk details

In het gezellige centrum van Bussum staat onze hoofdvestiging op een mooie centrale plek waar je gemakkelijk kunt parkeren en ook een andere boodschap kunt doen. In deze vestiging is veel ruimte om te studeren, werken of elkaar te ontmoeten bij een krantje of tijdschrift.

• Eemnes Bekijk details

In het landelijke Eemnes zijn we gevestigd in het Huis van Eemnes. We wonen hier samen met stichting Huis van Eemnes en heel veel andere gebruikers. Het Huis van Eemnes is een echte third place (de plek naast huis/ school/ werk waar je je tijd graag doorbrengt) waar elke bewoner van alles kan vinden om zijn leven invulling te geven. Van sport tot cursussen en een gezellige brasserie voor een versnapering. Er zijn veel werk- en studieplekken.

• Huizen Bekijk details

In de haven van t Gooi, Huizen, staat onze bibliotheek op een hele centrale plek. Je kunt hier gemakkelijk parkeren en een andere boodschap doen in de buurt. In deze vestiging is veel ruimte om te studeren, werken of elkaar te ontmoeten bij een krantje of tijdschrift. We werken er hier aan om ook deze vestiging steeds meer een third place te laten zijn, een plek waar je naast thuis en werk/ studie graag verblijft. Om ook hier ons bibliotheekwerk toekomstbestendig uit te kunnen voeren.

• Laren Bekijk details

Hier zijn we gevestigd in het Brinkhuis in het centrum van Laren aan de mooie Brink. We wonen hier samen met diverse andere organisaties. Onze vestiging hier is net helemaal vernieuwd tot een bibliotheek klaar voor de toekomst. Het Brinkhuis is een echte third place waar elke bewoner van alles kan vinden om zijn leven invulling te geven. Van film, tot lezingen en cursussen en een gezellig café voor een versnapering.

• Loosdrecht Bekijk details

Onze vestiging in de gemeente Wijdemeren is gevestigd vlakbij het centrum van het mooie dorp Loosdrecht. Parkeren is hier gratis en ook op de fiets kun je gemakkelijk aan komen waaien. In deze bibliotheek is een fijn leescafé en is er ruimte om te studeren, werken of elkaar te ontmoeten bij een krantje of een tijdschrift met een lekkere kop koffie. Ook kun je er vergaderruimte huren.

• Muiden Bekijk details

Onze vestiging in Muiden is gevestigd in de historische kazerne vlakbij de gezellige haven. In deze bibliotheek is er ruimte om te studeren, werken of elkaar te ontmoeten bij een krantje of een tijdschrift met een lekkere kop koffie. Ook kun je er vergaderruimte huren.

• Naarden Bekijk details

In Naarden zijn we gevestigd in De Plataan. We wonen hier samen met Versa Welzijn en De Schakel en diverse andere partners die gebruik maken van deze multifunctionele locatie. De Plataan is een echte third place waar elke bewoner van alles kan vinden om zijn leven invulling te geven. Van sportieve en gezellige activiteiten tot cursussen en hulp en een gezellige bar voor een versnapering.

• Servicepunt Muiderberg Bekijk details

Servicepunt Muiderberg is gevestigd in de De Rijver. Een centrale locatie in Muiderberg waar onder andere de bibliotheek, Versa Welzijn en de zaalsportclub Muiderberg in gehuisvest zijn.

• Servicepunt Nederhorst den Berg Bekijk details

Servicepunt Nederhorst den Berg is gevestigd in het sociaal cultureel centrum van Nederhorst den Berg.