Feestelijke opening duurzame boekenhoek Bibliotheek Loosdrecht

Gepubliceerd op: 12 april 2024 16:03

Op woensdag 10 april vond de feestelijke opening plaats van de duurzame boekenhoek in Loosdrecht. De opening werd georganiseerd door de ambtenaren duurzaamheid Ties Corten en Britt de Hart van de gemeente Wijdemeren, in samenwerking met Jacco van der Vegt van Bibliotheek Gooi+ en mede-initiatiefnemer Energiecoöperatie Wijdemeren vertegenwoordigd door Energiecoach Martin van der Schagt.

Martin van der Schagt heeft een belangrijke rol heeft gespeeld bij het tot stand brengen van deze boekenhoek. We danken voor zijn inzet en betrokkenheid!

De boekenhoek biedt niet alleen inspirerende literatuur, maar ook praktische tips voor energiebesparing. Een waardevol initiatief om duurzaamheid te bevorderen!