Resultaat 1 - 10 (van 21)

• Tentoonstelling Kompas op Groen in Huizen Bekijk details

16 april 2024

In de bibliotheek in Huizen staat de tentoonstelling Kompas op Groen. De tentoonstelling bestaat uit 8 kleurrijke panelen die gaan over de energievoorziening en energietransitie in het Gooi en de Vechtstreek van vroeger tot nu.

• Feestelijke opening duurzame boekenhoek Bibliotheek Loosdrecht Bekijk details

12 april 2024

Op woensdag 10 april vond de feestelijke opening plaats van de duurzame boekenhoek in Loosdrecht. De opening werd georganiseerd door de ambtenaren duurzaamheid Ties Corten en Britt de Hart van de gemeente Wijdemeren, in samenwerking met Jacco van der Vegt van Bibliotheek Gooi+ en mede-initiatiefnemer Energiecoöperatie Wijdemeren vertegenwoordigd door Energiecoach Martin van der Schagt.

• Opening nieuw spreekuur STIP Bekijk details

15 maart 2024

Gisteren opende voormalig schaatskampioene Barbara de Loor in De Plataan in Naarden het nieuwe spreekuur STIP. Bij Steun- en Informatiepunt Gooise Meren (STIP) kan je terecht met al je vragen rondom (mentale) gezondheid, sport, bewegen, cultuur of welzijn.

• Feest! BoekStart in de kinderopvang ook op de Sterrendaalders Bekijk details

6 februari 2024

Op vrijdag 2 februari was er om 10.00 uur op de locatie Sterrendaalders van Koningskinderen extra feest tijdens de Nationale Voorleesdagen. Burgemeester Ter Heegde van Gooise meren was hierbij aanwezig. Locatie: Graaf Wichmanlaan 46 in Bussum

• Collectie ‘Nederlands Leren’ in Laren Bekijk details

18 december 2023

Sinds afgelopen donderdag is bibliotheek Laren (in het Brinkhuis) een mooie collectie rijker. Vanaf nu kunnen alle nieuwkomers en bijvoorbeeld de bezoekers van het taalcafé in het Brinkhuis in de bibliotheek terecht voor allerlei materiaal om de Nederlandse taal te leren.

• Feestelijke opening duurzaamheidskast Bibliotheek Gooi+ te Bussum Bekijk details

18 december 2023

Afgelopen zaterdag 16 december opende wethouder Barbara Boudewijnse onze duurzaamheidskast met een mooie collectie rondom duurzaamheid op feestelijke wijze.

• Tarieven abonnementen per 1 januari 2024 Bekijk details

17 november 2023

Per 1 januari 2024 wijzigen onze tarieven. Hieronder vind je de nieuwe tarieven van de abonnementen.

• Spreekuur Meldpunt Discriminatie start in de Bibliotheek Gooi+ Bekijk details

15 november 2023

Vanaf 28 november start het spreekuur Meldpunt Discriminatie Gooi- en Vechtstreek in de vestigingen van Huizen en Bussum.

• 2000e bibliotheekpas voor een koningskind! Bekijk details

14 november 2023

Dinsdag 14 november vond een feestelijk moment plaats op locatie Berenpels van Koningskinderen te Bussum. Madelon Engelen, oudercommissielid en moeder van Nine (0 jaar) ontving een bibliotheekpas voor haar vierde kind! Ook kreeg Nine een BoekStartkoffertje overhandigd van Bibliotheek Gooi+.

• Feestelijke opening Wattnu Energieloket Bekijk details

10 oktober 2023

Sinds september 2023 kunnen inwoners van Muiden, Muiderberg, Naarden en Bussum binnenlopen bij het Wattnu Energieloket. Het Energieloket is een inloopspreekuur in de Bibliotheek, waar inwoners terecht kunnen met vragen over energie, isoleren en verduurzamen. De start van dit initiatief vieren we met een feestelijke opening op donderdag 12 oktober om 19.00 uur in de Bibliotheek van Naarden.

Paginanavigatie